Thursday, June 18, 2009

το δικό μου top 10... (No 6)


Για σήμερα…

Νο 6… « Jai ho»

Το νησί είναι η Κέρκυρα…
«φτάνουμε στο όνειρο…»
μου είπε κάποτε ο συμμαθητής μου στο Λύκειο
και πόσο δίκιο είχε…
το νησί των Φαιάκων, έχει ξεχωριστή θέση
στην καρδιά μου όλες τις εποχές…
Πέλεκας, Παλιοκαστρίτσα, Κανόνι,
Αχίλλειο, βόλτες με ποδήλατο στην πόλη,
κι αυτή η απόλυτα ξεχωριστή θέα στο
Ποντικονήσι…




Οι στίχοι του Φρανσίς Πονζ

Το γαλάζιο ξαναγεννιέται από το γκρίζο
καθώς η φωτεινή σάρκα πετάγεται
από μια ρόγα μαύρο σταφύλι.
Ολη η ατμόσφαιρα μοιάζει με υγρό μάτι
όπου χάθηκαν προσωρινά αιτίες και
διάθεση για βροχή.
Αλλά η νεροποντή άφησε παντού αναμνήσεις
που καθρεφτίζουν την καλοκαιρία.

Κάτι με συγκινεί σ’ αυτή τη σύζευξη ανάμεσα
σε δυο διαφορετικές ψυχικές διαθέσεις. Κάτι που
αφοπλίζει μέσα στην ολοκληρωμένη διάχυση.

Κάθε τέλμα μοιάζει τότε με φτερό πεταλούδας
κάτω από τζάμι. Μα ένας περαστικός τροχός
αρκεί για ν’ αναβλύσει η λάσπη.




υγ εχει προβλημα το mixpod και δεν μπορω
να βάλω το τραγούδι...
μόλις αποκατασταθεί...

3 comments:

Roadartist said...

Κέρκυρα έχω πάει Πάσχα.. Ωραίο νησί όντως.. Περιμένω να δω αν θα βάλεις κ άλλο από Εφτάνησα (η αλήθεια είναι τι να πρωτοβάλεις σε μια μόνο 10αδα?).. Να δω αν θα πετύχεις κ αυτό που θα πάω εφέτος... Καλημέρες (με ταξίδια κ νησιά κλπ έχω μια πόρωση..για αυτό δε θα χάσω ούτε μια επιλογή σου)!!

Ra Ma said...

Έλα και η Κέρκυρα!!!!
Αποκαλύπτω πως έχουμε σπίτι εκεί, όχι στην πόλη, στα βόρεια του νησιού που είναι και πιο όμορφα!!! :))
Άλλος αέρας ...βενετζιάνικος!

Καλησπέρα καπετάνιε!!!

Natalia said...

καλώς την καλυτερη πελατισα μου...

άλλος για τα Επτάνησα...

θα βρω πού θα πας , πού θα μου πάει!

φιλάκια


marc

χαχαχα
το ενα σπίτι το βρήκα...
η Κέρκυρα ειναι πολυ κοσμοπολίτισσα ε?

καλησπέρα πρώτε...