Wednesday, July 21, 2010

a hot summer (introduction)


Αποφασίζω να ταξιδέψω…

Ο εγκέφαλος μου στέλνει τα σήματα βιαστικά,
τα πόδια μου ελευθερώνονται,
το σώμα μου δέχεται τη διαταγή
και υπακούει…

τα μάτια μου παίρνουν το χρώμα της φυγής,
τα χείλη μου λαχταράνε να γευθούν
την αλμύρα της περιπέτειας…

τα δάχτυλα μου είναι έτοιμα να αγγίξουν
το μύθο μιας απρόσμενης γοητείας…

η έννοια του άγνωστου είναι ό,τι πιο λατρεμένο
αυτή τη στιγμή…

Εδώ και μακριά…


Το ξέρω ότι σας αρέσει να παίζετε…
Το ξέρω ότι είσαστε έτοιμοι να αρπάξετε
τα πρώτα φτερά που θα πέσουν στα χέρια σας
και να χαθείτε μαζί τους…

Συντονιστείτε στη σκέψη μου…
μεταφέρετε μου τον αγαπημένο σας προορισμό…
γράψτε τον στα σχόλια…
μια λέξη για το αγαπημένο σας μέρος,
άλλες δυο λέξεις για το πώς θα το χαρακτηρίζατε
και… ένα τραγούδι… που σας μαγεύει…

Και μετά να δω εγώ πώς θα κανονίσω να πάμε,
κλείνοντας μόνο τα μάτια μας…

Κάθε δυο μέρες κι ένας προορισμός…
έναν για τον καθένα που θα μπει εδώ έστω και
για λίγο και θα μου δώσει την προτίμηση του…



Ενας όρος μόνο, θα είναι παραθαλάσσιο μέρος…

Καλό ταξίδι, από μεθαύριο…
Ο πρώτος επισκέπτης θα προτείνει και το
πρώτο ταξίδι…
Καταλάβατε τίποτα?



υγ το τραγούδι που ακούτε
το τέλειο φετινό καλοκαιρινό τραγούδι…
last summer και χορός…
ακούστε το όλο…

8 comments:

panathinaeos said...

ακουσα κατι για παιχνιδι και ηρθα πρωτος πρωτος!
Παραλια: του Αη Γιωργη του Δυσαλωνα, Συμη, Δωδεκανησα
Χαρακτηρισμος: ΔΥΣΑΛΩΤΗ (δυσκολα προσβασιμη
Ασμα: Μες του Αιγαιου τα νερα Αγγελοι φτερουγιζουν

Natalia said...

first come, first served... :)

αυριο βραδυ λοιπον ξεκιναμε με δυσάλωτη παραλία του Αι Γιωργη...

μες του αιγαιου τα νερα? πώς θα με πας απο τη χασιέντα και το φλαμενγκο στο συρτό? μμμμμμ...

υγ πολύ συνωστισμό βλέπω σ' αυτο ο post, κανενας - δυο θα είμαστε στην παραλία

Ra Ma said...

Και εγώ είμαι εδώ! Δεν κάνετε λίγο χώρο να βάλω και εγώ τη πετσετούλα μου?

Αντηλιακό δεν πήρα...

Ρούλα said...

παρούσα!καλά πού ψυχανεμιζόμουν και δεν το πήρα είδηση!έτοιμη για τη δυσάλωτη παραλία.Φέρνω και ακούμια που είναι συμιακοί λουκουμάδες,διπλό αντηλιακό μη τυχόν και κάποιος δεν πήρε μαζί του (καλησπέρα Μαρκ), λεμόνια γιατί ποτέ δεν πάμε στη θάλασσα χωρίς λεμόνι και νερό όπως πολύ σωστά έλεγε ο Χέμινγουεη στο βιβλίο ο γέρος και η θάλασσα. Η αχινοσαλάτα και τα κυδώνια θέλουν το λεμονάκι τους!
βίρα τις άγκυρες Ναταλία!

Natalia said...

marc

αντιηλιακο δεν χρειάζεσαι...
όπως θα δεις λιγο πιο μετά η παραλία του Αη Γιώργη είναι αρκετά σκιερή...

ασε τα σπορ που θα κανουμε χαχαχα

Natalia said...

Ρουλίτσα

το φέρνεις από δω το φέρνεις από κει, πάλι στο φαγητό θα το ρίξουμε...

η παραλία του Αη Γιώργη θα γίνει ταβερνακι... τέλεια

φιλάκια
σε λίγο φεύγουμε για τη Σύμη

negentropist said...

Έχει χώρο γιά μένα?

Δεν έχω πάει ποτέ στη Σύμη (έχω ακούσει ότι είναι πανέμορφη). Αντίθετα, έχω "αλώσει" τις περισσότερες παραλίες των Κυκλάδων.

Η δική μου προτίμηση είναι το Γιαλισκάρι της Κέας (Τζιάς). Είμαι κυριολεκτικά "κολημένος" μ' αυτή την παραλία. Οι 3 μήνες διακοπές, ΚΑΘΕ καλοκαίρι μέχρι τα 22 μου χρόνια, ίσως δικαιολογούν αυτή την προκατάληψή μου. Έχω ζήσει αυτή τη παραλία όλες τις ώρες του 24ώρου. Την λατρεύω ... και με λατρεύει, όσο απίστευτο και αν φαίνεται. Γιατί ? Μα φυσικά επειδή ποτέ της δε με πρόδωσε !!

Γιαλιακάρι Τζιάς Ι

Γιαλιακάρι Τζιάς ΙΙ

Γιαλιακάρι Τζιάς ΙΙΙ

Χαιρετώ με το λατρεμένο μου τραγουδάκι:

If I could change the way I live my life today

Καλό ξημέρωμα σε όλους-ες !

:)

Natalia said...

έχω κλείσει τον Αη Γιώργη μόνο για την παρέα μας... :)

κοίτα σύμπτωση, μόλις έβαλα το πρώτο post...

το δεύτερο είναι δικό σου... πρόλαβες

Γιαλισκάρι της Τζιάς λοιπόν,
η λέξη που το χαρακτηρίζει ¨κολημένος", και το τραγούδι σου...

μεθαύριο βράδυ να είσαι έτοιμος να μας ξεναγήσεις στο νησί σου...