Thursday, June 27, 2019

Travelling 1 (stray currents)





Άνοιξα τα μάτια μου στον αυτοκινητόδρομο Pacific Coast.
Δεν θυμάμαι πώς βρέθηκα να ταξιδεύω εκεί.
Αμυδρά έχω κάποιες εικόνες της διαδρομής στο μυαλό μου.
Malibu beach προς Steep Hill Canyon.
Αριστερά μου η θάλασσα, δεξιά λόφοι που εναλλάσσονται με πεδινά.
Αραιά και πού, σπίτια σε αρμονία με το τοπίο.



Σε κάποια στιγμή κατευθύνομαι αριστερά,
βγαίνοντας από τον Pacific Coast.
Ρωτάω κάποιο περαστικό πού βρίσκομαι…
El Matador Road
Τώρα προχωράω στο στενό μονοπάτι προς τη θάλασσα.
Φθάνοντας στην παραλία νιώθω να με κυριεύει σκοτάδι
και απομόνωση για πολλή ώρα



Με οδηγεί η αίσθηση, αυτός ο διαβολικός  πειρασμός…
η αρμύρα του θαλασσινού αέρα, το κάλεσμα των πεινασμένων γλάρων,

ο ναζιάρικος αλλά απαιτητικός ήχος των κυμάτων
που σκάνε στο βράχο…  
El Matador Rock


Νύχτα για συνάντηση...
Μνήμη χωρίς όρια που βρίσκει καταφύγιο στο μυστικό βράχο…





Η αυγή δεν λέει να προβάλει...

Έκλεισα τα μάτια μου και πάλι…

πόθοι…



No comments: