Sunday, January 14, 2007

Αμφιβολίες


Αφιερωμένο σε αυτούς που δεν κυνηγάνε μια ζωή

το ΕΓΩ τους




Κρεμασμένες εικόνες
σ' ένα τοίχο ετοιμόρροπο

Αστραπές που γεννήθηκαν
από τη σύγκρουση αντίρροπων δυνάμεων





Όλη η ζωή ορμάει
μέσα από τη χοάνη,
φιλτράρεται και εκτοξεύει
τις άχρηστες ουσίες
προς ένα αποδέκτη αποβλήτων
και τους χυμούς της διοχετεύει,
στους εκλεκτούς

Ψυχές κυριεύονται, δαμάζοντας τη φύση,
κι αυτή επιτίθεται στην ύπαρξη μας
Και κανακεύοντας τα άγρια στοιχεία,
μορφές αλλάζει
και πολιορκεί

Ποιος θ' αψηφίσει τη μοίρα του
και μέσα από χαλάσματα θ' αναδυθεί?

Πώς λίγη από την αίγλη του θα κλέψω,
ζητιάνα εγώ
στου απείρου τη μιζέρια?

4 comments:

Ιωαννα said...

ομορφες φωτογραφιες , ομορφη Γαλαζια γωνια .



Ιωαννα

Natalia said...

Ευχαριστώ Ιωάννα

είναι οι πρώτες μου προσπάθειες

Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου
Έχεις φωτογραφικό μάτι και μπορείς να απομονώσεις και να αναδείξεις το ουσιαστικό.
ενδιαφέρουσα η προσπάθεια συνδυασμού εικόνας και λόγου.
Εγώ δεν τα κατάφερα - τουλάχιστον μέχρι τώρα - παρ΄ όλες τις προσπάθειες

Natalia said...

Εσένα η ποίηση σου Τάσο είναι γεμάτη μοναδικές εικόνες. Δεν θα είναι δύσκολο να τις αποτυπώσεις πιστεύω. Thanks