Wednesday, February 21, 2007

Το παιχνίδι της αλήθειας



Εγώ συνήθως τέτοια παιχνίδια δεν παίζω,
γιατί εμείς που ασχολούμαστε κάπως με τις τέχνες,
τις αλήθειες που βγαίνουν μέσα από μια πεζή πραγματικότητα,
τις κρατάμε για τον εαυτό μας.


Όμως το μπαλάκι που μου πέταξε o kalos lykos
ήταν πολύχρωμο, μου κίνησε το ενδιαφέρον,
και το έπιασα σχεδόν στον αέρα


Δεν γνωρίζω πολύ κόσμο στα blogs.
Θα ήθελα όμως το μπαλάκι να το πετάξω σε ποιητές

Γι αυτό με τη σειρά μου το πετάω στους:

dimitris pal
giannis rigopoulos
weaver
τασος ν. καραμητσος
vorias

Και οι 5 αλήθειες για μένα, που μου ήρθαν αστραπιαία στο νου


· Αγαπώ τους ανθρώπους, κυρίως τους ηλικιωμένους
και τα μικρά παιδιά.Αισθάνομαι μεγάλη αδυναμία απέναντι τους,
κι αν έχω πειράξει κάποιους,το έκανα χωρίς να το καταλάβω.


· Είμαι κοινωνική και ταυτόχρονα λατρεύω την απομόνωση.
Ζυγός ούσα, δεν ξέρω τι στο καλό θέλω.
Ξέρω όμως ότι μου αρέσει να μου κάνουν τα χατίρια.
Ισως αυτό να είναι εγωιστικό από μέρους μου,
αλλά σπάνια συμβιβάζομαι.
Μάλλον είμαι λίγο τυχερή, γιατί έτσι ποτέ δε βαριέμαι.


· Τρελαίνομαι να ταξιδεύω.
Φοβάμαι υπερβολικά τα αεροπορικά ταξίδια,
αλλά μετακινούμαι με αεροπλάνο συχνά για δουλειές.
Ο,τι φοβάμαι, αυτό και κάνω με πάθος.
Όσο για πλοία? Από 4 μποφόρ και πάνω,
αποσύρομαι στα ιδιαίτερα διαμερίσματα μου!


· Θεωρώ ότι το μυαλό είναι η δύναμη μας.
Ναι, για να φθάσει κάποιος στην ψυχή μου,
πρέπει να περάσει πρώτα από το μυαλό μου.


· Όταν απογοητευθώ από κάποιον,
θέλω να κλωτσήσω τους τοίχους,να τα σπάσω όλα,
να πέσω από καμιά βουνοκορφή,να γκρεμοτσακιστώ.
Αντ’ αυτού, βάζω πείσμα για να κερδίσω τον επόμενο γύρο.


Καλή συνέχεια σε αυτούς που παίρνουν τη σκυτάλη!





3 comments:

Θ. Βοριάς said...

Να είσαι καλά που με θυμήθηκες,
δεν είναι καιρός για παιχνίδια,
κρίμα που αφήνω τη σκυτάλη ορφανή,
κρατώ τη σβήστρα και το μολύβι όμως και συνεχίζω τις διαδρομές στους στίχους.

Natalia said...

Δεν πειράζει, κάποια άλλη φορά, που θα θεωρήσεις ότι είναι κατάλληλη. Άλλωστε και οι διαδρομές στους στίχους, παιχνίδι μυαλού είναι.

Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Αποδέχτηκα την πρόσκληση
Καλησπέρα