Wednesday, August 01, 2007

Η μοναξιά του blogger...


Δεν μου έδωσε κανείς σκυτάλη
Μόνη μου άρπαξα μια και παίζω…

Δεν γνωρίζω πολλούς στα blogs
Ίσως και να μην έχω φίλους

Την ανάσα όμως, θα την πάρω
Έστω και για ένα post…

Έχουμε λοιπόν και λέμε

1. Δεν αλλάζουν τα άλογα στη μέση του ποταμού
(Ναπ. Βοναπάρτης)

Εδώ διαφωνώ. Επειδή πάντα στη ζωή μας
ο Μέρφυ καραδοκεί και «Αν υπάρχει περίπτωση
να πάει κάτι στραβά, θα πάει οπωσδήποτε στραβά»,
για αυτό πάντα έχω έτοιμες 5-6 εναλλακτικές
λύσεις στη μέση μιας μάχης

Ναι, έχω αλλάξει άλογα στη μέση του ποταμού
κάποιες φορές.
Χρειάζεται μόνο να είσαι καλός ιππέας και ίσως…
και κολυμβητής

2. Μην προσπαθείς να μάθεις το γουρούνι να
τραγουδάει – χάνεις τον καιρό σου και
ενοχλείς και το γουρούνι

Είναι σαν αυτό που λένε οι Ιρλανδοί
«Don’t give cherries to pigs or advice to fools»?
Ναι. πιθανόν να ισχύει.
Αλλά και πάλι τι νόημα θα είχε η ζωή, αν δεν
είχε και λίγο suspence?
Κι ας την κάτσεις τη βάρκα…

3. People who live in glass houses should never
throw stones (Αγγλική λαική παροιμία)

Η αγαπημένη μου παροιμία όλων των εποχών.
Κορυφαία.
Να γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε κάθε στιγμή.
Όχι αυταπάτες.
Μέσα κλεισμένοι στα γυάλινα σπίτια μας…

4. Η δική μου?

Όλοι, αξίζει κάποια στιγμή να αφήσουμε
το μικρό καθημερινό κόσμο μας,
έστω και για λίγα δευτερόλεπτα…
έστω και για μια μόνο ανάσα…

Πολλές φορές η θέα είναι
πράγματι στα υπόγεια...

Μου άρεσε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο
Κι ας το έπαιξα μόνη μου…
Γιατί δεν νομίζω να το συνεχίσει κανείς…μέσω εμού




7 comments:

Pan said...

Το προφίλ σου δεν ενημερώνει σχετικά, αλλά εφόσον παροικείς στην Αθήνα, θέλω να σε προσκαλέσω στην αυριανή προβολή της ταινίας του Μπέργκμαν Έκλειψη στο Άλφαβίλ, ώρα εντεκάτη, κατά πως λέει και ο έχων το γενικό πρόσταγμα, αγαπητός Ηλίας Δημόπουλος!

(αυτή ήταν από τις μεγαλύτερες προτάσεις που έγραψα μέχρι τώρα!!! Συνεπώς δύσκολα σηκώνει άρνηση, δεν νομίζεις;)

Natalia said...

Θα προσπαθήσω...
η Έκλειψη είναι από τις πιο δυνατές του ταινίες

Ευχαριστώ για την πρόσκληση
Ευχαριστώ που πέρασες

Pan said...

Ελπίζω να τα καταφέρεις. Ένας ατσούμπαλος, σχετικά ψηλός, με μακρυά μαλλιά και μαύρη μπλούζα (εγώ δηλαδή) θα περιμένει να του μιλήσεις.

david santos said...

Belo!
Have a good weekend

Natalia said...

λαθος Pan δεν το προσεξα κι εγω

η Εκλειψη ειναι του Αντονιόνι
του αλλου μεγαλου που εφυγε τις τελευταιες μερες

Η δουλεια μου εχει φαει τη ζωη τις μερες αυτες. Γινονται τα αδυνατα δυνατά, για να φύγω διακοπές αύριο.

Ελπίζω να ήταν πετυχημένη η βραδιά

Mr. Santos thank you for your good words. Have a nice weekend too

Pan said...

Ωχ, το είδα μόλις! Συγνώμη, λάθος!
Ήταν πολύ όμορφη η βραδιά.
Ελπίζω τελικά να τα καταφέρεις να φύγεις. Και να περάσεις όμορφα.

Natalia said...

Ωρα 2 τη νυχτα

Οι βαλίτσες έτοιμες
Ευχαριστώ για τις ευχές

Και μακάρι τη νέα σαιζόν να διοργανώνονται πολλές τέτοιες προβολές μεγάλων δημιουργών

Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι με πνεύμα και διάθεση πάντα υψηλά