Thursday, July 29, 2010

a hot summer (despoinarion’s love…)


«Πιο νότια δεν γίνεται…»

σκέφτηκα, καθώς έβλεπα πια το απέραντο
γαλάζιο να απλώνεται στον ορίζοντα…

Ο ταξιδιώτης των ονείρων το είχε πει καθαρά
« Σ’ αυτό το νησί πρώτα σε μαγεύουν οι
μυρωδιές και μετά τα μάτια αγκαλιάζουν
το τοπίο…»

Αναπνέω… και παίρνω μέσα μου
θυμάρι και πεύκο,
ρίγανη και μαστίχα…



Περπατάω βιαστικά… θέλω να βρω πρόσβαση
στη θάλασσα, έχω σήμερα διάθεση να γνωρίσω
τον Ποσειδώνα και τις θυγατέρες του…

Κατηφορίζω από τη Βίγλα, μέσα από σχοίνους
και βάτους, με καταπληκτική θέα στο Βενέτικο
και τις απότομες ακτές.

Νομίζω ότι ο ουρανός θα αγγίξει σε λίγο
τη γη και με μιας θα εξαφανιστεί κάθε τι
άσχημο στον κόσμο και θα μείνει μονάχα
αυτό το όνειρο που απλώνεται μπροστά μου…

Και τότε ανάμεσα από το μονοπάτι τη βλέπω…
Είναι μικρή, αρκετά μικρή παραλία, μα φαίνεται
τόσο γραφική…
Τώρα τρέχω, τρέχω γρήγορα…
Φθάνω και ξαπλώνω αμέσως στη χοντρή, καυτή
άμμο. Νιώθω τον ήλιο να παίζει μαζί μου, να
καίει το σώμα μου…


Ηρεμώ, χαλαρώνω, ζω…
Ένα κυματάκι φέρνει το νερό στα πόδια μου
και με χαιδεύει…

Παρασύρομαι… πέφτω στην αγκαλιά της θάλασσας
και ξεχνάω τα εγκόσμια.
Τρείς το μεσημέρι…
στα Βρουλίδια της Χίου…
Ο ήλιος δυνατός, τα βότσαλα μικρά και
κατάλευκα, τα χρώματα τόσο υπέροχα γαλάζια…

Δεν είμαι, αλλά νιώθω μόνη…
απόλυτα μόνη, απολαμβάνοντας την ηδονή
της στιγμής, σ’ ένα μοναδικό τοπίο, με παγωμένα,
σμαραγδένια νερά, που σου κόβουν την ανάσα…



11 comments:

δεσποιναριον said...

Τι ομορφο που το εφιαξες το καλοκαιρι μου Ναταλια μου! Τοσο που νομιζω οτι ειμαι εκει. Δεν υπερβαλλω, δακρυσα απο συγκινηση. Ετσι οπως τα περιγραφεις ετσι ειναι, οι μυρωδιες σε μεθανε εκει στο νησι. Every breath you take!
Παω για βουτια, με εκαψε ο ηλιος, οποιος θελει με ακολουθει!

Natalia said...

και βέβαια είσαι εκεί δεσποινάκι... το σώμα μεταφέρεται πάντα εκεί που είναι το μυαλό... και η ψυχή, αν πράγματι υπάρχει...

every breath you take there, is a moment in eternity

μου θυμισες τη βουγιουκλάκη στην "κορη μου τη σοσιαλιστρια". μπροστα η αλίκη για βουτιά και πίσω να ακολουθεί το πλήθος... χαχαχα

Ρούλα said...

Μαγεμένη από τις μυρωδιές της μαστίχας και του θυμαριού τρέχω για βουτιά στα σμαραγδένια νερά του αγαπημένου νησιού του Δεσποινάριου!
Ο Ποσειδώνας με τη γοργόνα Μέδουσα απολαμβάνουν παραδίπλα τον έρωτά τους και περιμένουν τον καρπό του έρωτά τους, τον Πήγασο ετεροθαλή αδερφό της Δέσποινας, θυγατέρα και αυτή του Ποσειδώνα που γεννήθηκε στο Λύκαιο όρος όταν η θεά Δήμητρα πέρασε από εκεί ψάχνοντας την κόρη της την Περσεφόνη. Κατά την αναζήτηση της θεάς την είδε ο Ποσειδώνας και την ερωτεύτηκε, αυτή για να τον αποφύγει μεταμορφώθηκε σε φοράδα, ο Ποσειδώνας όμως καταλαβαίνοντας το τέχνασμα της μεταμορφώθηκε και αυτός σε άλογο. Από την ένωση των δύο θεών γεννήθηκε μια κόρη που το όνομα της θεωρούνταν μυστικό, και για αυτό την αποκαλούσαν δέσποινα. Την Δέσποινα ανέθρεψε ο Τιτάνας Άνυτος.(πηγή wiki)
υγ1.φέρνω μαζί μου ψάθινο καπέλλο με κόκκινη κορδέλλα για την οικοΔέσποινα
υγ2.Ναταλία υπέροχο για άλλη μια φορά το ταξίδι σου!ευχαριστώ!
σε φιλώ

Natalia said...

Ρούλα φοβερή η ιστορία της Δέσποινας, ούτε την είχα ξανακούσει..

φέρε κανενα καπέλο κι από δω, γιατι ο ηλιος μας ερωτευτηκε... χαχαχα

το ταξιδι συνεχιζεται για σενα... το βραδυ

υγ το Quest για καποιο λογο ειναι πολυ δυσκολο να το βρω... δωσε μου μια εναλλακτικη

Ρούλα said...

Ναταλία αφήνω την επιλογή της μουσικής σε σένα και ευχαριστώ εκ των προτέρων!
σε φιλώ!

negentropist said...

Mε τη φαντασία μας κάνουμε τα πάντα Δέσποινα (υποθέτω !)

Sunny

:)

panathinaeos said...

Ναταλια!!!!! Ειναι φανερο οτι υπαρχει ασυρματος και ενεργος επικοινωνια των ψυχων και εγκεφαλων σας ομου και αδιακριτως μετα του Δεσποιναριον!!!!
Οποια εντασις εις την απεικονισιν και την περιγραφην, ανοιγει διαπλατα η θυρα της φαντασιας και της απολαυσης.
Ευγε!!!!
ΥΓ. Ρουλα, η αποκλαυψη οτι η Δεσποινα ειναι κορη της Μεδουσας και του Ποσειδωνα μας οδηγει σε καποια συμπερασματα;
ΥΓ2. Ρουλα, παρακαλω να μας πειτε κατοπιν ενδελεχους ερευνης και ανακαλυψεως την γενεαλογια της Ναταλιας!!!

Ρούλα said...

Παναθήναιε
1.κόρη της Δήμητρας και του Ποσειδώνα ήτο η Δέσποινα όπως αναφέρω στο σχόλιο.Ως εκ τούτου οδηγούμεθα εις το συμπέρασμα ότι η Δέσποινα δεν ανήκει σε καμμιά κατηγορία,είναι σχολή από μόνη της (δεν μπόρεσα να σκεφτώ κάτι άλλο πιο έξυπνο αλλά αν πάρω υπ'όψιν μου μια Δέσποινα που ξέρουμε, ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα)
2.η Ναταλία προέρχεται από το λατινικό natalis=γενέθλια και μάλιστα του χριστού και κατ'επέκταση Χριστούγεννα.
αλλά ως γνήσια αρχαιόπληκτη θα δώσω τη δική μου ερμηνεία. Προέρχεται από το ναυς, το ταυ μπήκε χάριν ευφωνίας, και την ομηρική λέξη αλς-αλός όπερ μεθερμηνευόμενο η θεά που μας ταξιδεύει παρα θιν' αλός με βάρκα το όνειρο!
φεύγω,φεύγω πάω να εξηγήσω τι τρέχει με τον Ποσειδώνα! χα χα χα

Natalia said...

negentropist

να μην υποθέτεις, να είσαι σίγουρος... :)

φοβερή διασκευή και απόδοση του sunny
thanks a lot

Natalia said...

παναθήναιε

με την δεσποινα μας ενώνει μια συμπάθεια από την εποχή των χαλασμάτων και ερειπίων... όπου ως ανερχόμενες φωτογράφοι δημιουργούσαμε τέχνη... εγώ μετά σχεδόν αποσύρθηκα, το δεσποινακι φωτογραφίζει ακόμη υπέροχα....

υγ η υπέροχη ρούλα σου απάντησε εξαισια στα ερωτηματα σου, οπότε σε αφηνω στο φιλολογικο της οιστρο...

Natalia said...

Ρούλα

το σχόλιο σου αυτό είναι το απαύγασμα μιας λυρικής σκέψης...

ευχαριστώ
το υιοθετω χωρίς καμια συζήτηση

"η παρα θιν' αλός ταξιδιώτισσα θεά..."

just perfect

φιλιά