Tuesday, May 08, 2007

Σε μια διασταύρωση...




Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βλέπω όλη μου
τη ζωή
να περνάει μπροστά μου σε fast forward.

Αντίδραση καμία
Φόβος ανύπαρκτος
Συναίσθημα ουδέν

Απλά περιμένω…
Περιμένω το τέλος

Αισθάνομαι το στροβίλισμα που με στέλνει
κατευθείαν στη δίνη
Νοιώθω την άβυσσο να χάσκει
κάτω από τα πόδια μου,
να γελάει άγρια και να με ρωτάει
βασανιστικά

«Θέλεις να ζήσεις? Ποιος ξέρει!
Μπορεί και να τα καταφέρεις»

Και γω μονάχη να αναπνέω
Εγκλωβισμένη στη ματαιότητα μιας στιγμής,
παγιδευμένη ανάμεσα σε δυο κόσμους,
ανακυκλώνοντας χιλιάδες σκέψεις…

Ανοιξα την πόρτα και βγήκα από το
αυτοκίνητο. Σταθερά!
Κοίταξα την άβυσσο με σεβασμό
Μετά έριξα το βλέμμα μου με πόνο
στο γλυκό μου φιλαράκι
που ήταν σε άθλια κατάσταση
(κι ήταν μόνο δυο ετών)

κι ύστερα χαμήλωσα το κεφάλι
και έκλαψα γοερά…


«There's blood in the streets, it's up to my ankles
There's blood on the streets, it's up to my knee
Blood on the streets in the town of …
Blood on the rise,

it's following me…»

2 comments:

Unknown said...

Εμενα με είδες;:)

Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Ταιριαστή η φωτογραφία
Δεν χωράνε άλλα σχόλια
Καλησπέρα